مدیریت سیستم: اطلاعات پایه- دروس 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لینکستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزشگاه هوشمند (آهو) و آدرس ahoosystem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این آموزش و نیز چند آموزش آینده، به معرفی و آشنایی با «مدیریت سیستم» خواهیم پرداخت. این زیرسیستم خود شامل چندین امکان مهم بدین شرح است:

1-   اطلاعات پایه

2-   مشخصات آموزشگاه

3-   مدیریت پیامک

4-   پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

5-   مدیریت وقایع

6-   اطلاعات حذف شده

 

در این آموزش نخست بخش اطلاعات پایه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پیش از آن توجه به چند نکته ضروری است:

1-   اطلاعات پایه‌ی سیستم شامل سه دسته اطلاعات می‌باشند. یک دسته آنهایی هستند که در سیستم موجود بوده و غیرقابل تغییراند. اطلاعاتی درباره‌ی دوره‌های تحصیلی، دروس آنها، رشته‌های تحصیلی و مواردی از این دست. دسته‌ی دیگر اطلاعاتی هستند که به صورت پیش‌فرض در سیستم موجودند ولی قابلیت ویرایش و حذف دارند. همچنین کاربر یا مدیر سیستم می‌تواند اطلاعات جدیدی در این قسمت وارد نماید. دسته‌ی سوم آنهایی هستند که صرفاً کاربر یا مدیر سیستم خود به سیستم وارد می‌کند و به صورت پیش‌فرض هیچ اطلاعاتی از این گونه در سیستم موجود نمی‌باشند.   

2-   مورد دیگر ضرورت دقت در وارد کردن اطلاعات در این قسمت است. زیرا بانک اطلاعاتی آموزشگاه ما را اطلاعات ورودی ما تشکیل خواهد داد و هرگونه بی‌دقتی در این قسمت، منجر به گزارش‌های نادرست سیستم خواهد شد.

پس از کلیک بر آیکن مدیریت سیستم و سپس کلیک بر اطلاعات پایه، از لیست موجود نخستین آنها یعنی دروس را انتخاب می‌نماییم.

 

همان‌گونه که مشاهده می‌شود؛ در این قسمت سربرگ‌هایی حاوی اطلاعات کامل درباره‌ی دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه‌ی دوم در دسترس است. با کلیک بر هر یک از این سربرگ‌ها، جدول دروس پایه‌ها و اطلاعات دوره‌ی مربوط به کاربر نمایش داده می‌شود. در دوره‌ی ابتدایی و متوسطه‌ی اول این اطلاعات صرفاً شامل نام دروس و ساعات هفتگی ارائه‌ی آنهاست و در دوره‌ی دوم آموزش متوسطه این اطلاعات موارد دیگری از جمله کد درس، تعداد واحد، عملی یا تئوری بودن درس و نیز نمره‌ی قبولی و مدل نمره را دربرمی‌گیرد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سیستم جامع آموزشگاه هوشمندآهومدیریت سیستم اطلاعات پایه دروس
[ سه شنبه 2 آبان 1396 ] [ ] [ Ahoo Admin ]

درباره وبلاگ

این وبلاگ به منظور سهولت پیگیری موضوعات مرتبط با سیستم آموزشگاه هوشمند (آهو) از طریق اینترنت داخلی (اینترانت) ساخته شده است.
امکانات وب